13 November 2008

Berkursusnye saye..........

Salam....

Walaupun cite aku g kursus ni dah agak2 ketinggalan zaman punye cite sebab aku g kursus ni minggu lepas,baru sekarang nak wat entry ni,tapi xpela kan....kire halal la kan...hehehehhe...nak jugak kongsi kat cini..hihihi.....

Ok, minggu lepas 3-6 Nov aku kene g Kursus Penerbitan dan Perekaan Newsletter kat area PJ..ape tu ek????mule-mule memang tak tau kursus ni pasal ape,main pegi je...

Rupenye kursus ni pasal proses nak terbitkan buku atau buletin ke,majalah ke..semua bole..pastu kiteorg belajar camne nak design cover page sesebuah buku tu atau newsletter kalo ade yang kite nak terbitkan kat organisasi kite ataupun individu punye...

Ni le konon2 majalah yang akan aku publishkan...korang agak2 laku tak kalo jual??aku wat sendiri tau cover tu...

Ape yang dapat aku simpulkan sepanjang 4 hari g kursus tu...emmm,memang menarikla,belajar bende baru,yang seronoknye kite leh belajar nak design cover buku tu..kene kreatif baru cun..rupenye susah jugak buat buku ni ek...kite selalu main bace je....x heran pun pasal muke depan la...muke kedua buku ape yang kene ade...rupenye semua tu ade teknik n prosedure nak wat..bukan main letak je...memang aku tak tau pasal bende2 ni sangat sebelum ni..sekarang baru tau!!malu je kan...hihihi....

Lepas dah g kursus ni leh try2 wat artikel n wat buku ke,novel ke...manala tau leh jadik penulis terkenal ke nanti..hihihi..berangan je lebey...opsss..terlebih suda!!!hahhahahh!!

0 comments: