26 April 2010

Perpisahan..

Salam..

hai uollllss...blog ni mcm x berapa nak update sejak dua menjak ni..bukan ape,kesibukan yang melanda kini membataskan untuk mencoret sesuatu di sini..cam skema jek.heheheh..


errmm..ape nak cite kali ni ek????Jumaat lepas salah sorang teman di opisss telah bertukar..walaupun hepy untuk dia kerana dapat pulang ke kampung halaman,tapi pada masa yang sama perasaan sedih tu tetap ade...yela,mana tak sedihnye dia banyak tolong dalam keje..bagi aku dia mudah untuk diminta bantuan..tetap tersenyum manis walau macam mana pun keje yang tiba..apepun, selamat bertugas di tempat baru untuk dia..moga suksess selalu walau di mana pun berada... perpisahan..erm,memang sesuatu yang menyedihkan...setiap pertemuan akan ade perpisahannya dan setiap orang tu berbeza penerimaannya tentang perkara tu..terus terang aku belum bersedia dengan mana-mana perpisahan..aku sayang dengan semua di sekeliling aku..family,kawan-kawan..semuanya begitu bermakna dalam hidup aku,betul-betul bermakna....:)

jadi,memang seharusnya kita perlu hargai dengan apa yang kita ade sekarang...sayangi ia dan semoga kasih sayang antara kami terus mekar selamanya...cedih la plak,ahakkzzz;P

2 comments:

epulafea said...

sekarang dah bulan mei yerr.. hiks!

epulafea said...

sila update.. dah berlumut blog ni..