15 September 2008

Menu Berbuke Puasa 140908

gambar hiasan.....

Salam...


Memandangkan ujung minggu je la ade mase utk relax2 skit..aku amik kesempatan gi pasar ramadhan kat stadium seksyen 13 tu...saje jalan2 tgk ape yg ade...

last2..cam teringin nak mamam nasi lemak lak utk berbuke ari ni..round punye round jmpe satu gerai jual nasi lemak..ape lagi beli la lauk sambal kerang...

rupenye pakcik jual nasi lemak ni selalu jual dekat je ngn umah aku pepagi kalo time tak pose tu..yela...kalo takat nak makan nasi lemak yg jual dekat ngn umah aku, baik aku beli je pepagi time aku nak g keje tu..aku nak la jugak rase nasi lemak yg lain plak kan...tp dh nama rezeki pakcik tukan...punye banyak gerai jual nasi lemak,aku singgah kat gerai dia gak....emm....xpela...nasib baik leh tahan rasenye...

tu jela cite ari ni nak kongsi menu berbuke utk ari ke 14 berpuase ni...apepun dh 2 minggu kan kite puase..cepatnye mase berlalu............

4 comments:

d'zikel said...

wah sodap tu nasik lemak tu..lagi sedap kalu ada org belanja hehehehe.."Selamat Berpuasa"

azrina said...

zik ~ selamat berpuase juge..bile nak blanje kite buke pose????hehehehe....

d'zikel said...

Kena tunggu gaji dulu la..huhuhuh..awak la belanja sy dulu bleh..hehehehe...

azrina said...

zik~sy pun kene tggu gaji dlu..baru leh blanje...cmne tu????hehehhehe.....